مقالات آرشیو خبر ها
جواهری در تعقیب آپاچی

جواهری در تعقیب آپاچی

آمدن به تورین و جایگزینی کارلوس توز از همان ابتدا چالشی بزرگ برای پائولو دیبالا بود، اما حالا توانسته فراتر از انتظارات عمل کند و و تنها چند گل با رکوردهای ثبت شده توسط ال آپاچی در فصل اول حضورش در شمال ایتالیا فاصله دارد. فصل درخشان پائولو دیبالا اخیر به خاطر مصدومیت متوقف شده، اما او همچنان مصمم است که هود را به رکورد هموطن آرژانتینی اش نزدیک کند.

 

آپاچه در فصل اول حضورش 2014‐2015 توانست 21 گل در تمام رقابت ها بزند، دیبالا تنها 3 گل برای برابری با او فاصله دارد و با احتساب فینال جام حذفی، 7 بازی برای به ثمر رساندن آنها فرصت خواهد داشت. متاسفانه این بازیکن 22 ساله، مصدومیت هایی در بازی های اخیر داشته و آخرین گلش به 11 مارچ برابر ساسولو برمیگردد.

 

آمار گل و پاس گل بهترین بازیکنان زیر ۲۵ سال اروپا

 

در کل دیبالا 14 گل در سری آ‌به ثمر رسانده، 1 گل در لیگ قهرمانان، 1 گل در سوپرکاپ ایتالیا و دو گل دیگر در کوپا ایتالیا. در واقع او در 40 بازی 18 گل زده و کمی نسبت گلبازی اش از توز بهتر است، او 21 گل را در 48 بازی به ثمر رسانده بود. دیبالا 0.45 گل در هر بازی زده و توز 0.43 گل.

 

او قرار است در بازی مقابل پالرمو تیم سابقش در روز یکشنبه حضور داشته باشد، و مشتاق خواهد بود که نامش رو روی اسکوربرد ببیند و در آخرین نفس های فصل به رکورد کارلیتوس برسد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: